Wednesday, June 10, 2015

Terima Kasih Ustaz :)



Agak lama tak menulis...sibuk sikit..
Sekarang dah cuti sem...aku sampai rumah hari Jumaat malam, minggu lepas...
Yeah...masa bercuti!!!!

Pape pun, petang tadi aku gi cari kerja...in shaa Allah, mula kerja minggu depan..

Waima dah berhari cuti, masa aku banyak dihabiskan dengan mengemas..fuhhh, penat kot...
Dan malam ni, aku teringat satu soalan yang ustaz aku pernah tanya 7 tahun yang lalu..
Soalan yang buat aku rasa termotivasi sikit..hehe

Kisahnya macam ni...

Dalam kelas agama 4 Cemerlang,

Masa aku tengah buat kerja sendiri..ustaz datang...

Ustaz:  Intan, besar nanti, nak jadi apa?

Aku  :  Tak pasti lagi la ustaz..tapi yang pastinya, saya akan usaha sungguh- sungguh

Ustaz hanya senyum dengar jawapan aku...dan sekarang aku dalam dilema, berfikir tentang rancangan masa depan...tetiba teringat dialog ni...


Terima kasih ustaz...sebab pernah tanya soalan ni dulu...aku sedang merancang sesuatu & akan berusaha menjayakannya...in shaa Allah :)





Sesuatu yang kita pandang enteng satu masa dulu..mungkin menjadi sesuatu yang menolong kita masa kini...


No comments:

Post a Comment